lördag

.46.

Checkade in på hotell bellora strax efter 15. Hade inte käkat sen 07 så de blev en kladdig toast från 7eleven plus lite chips & ahlgrens bilar. Glömde käka middag sen så om man ser på de nu i efterhand så blev de vår middag.

Gjorde oss snygga, la sprit, mousserande & öl i badkaret. Skrek med till hiphop/RnB listan jag gjorde på Spotify för 2 veckor sen. Vodkan slank ner fort & helt plötsligt va kl 21. 
Vi varvade mellan rummet, Lounge(S), pelican & 8ight om vart annat. Så skönt att slippa stå i de hemska köerna. 

På lounge(s) va de så knökat med folk så de knappt gick att dansa. Men kul att träffa massa man känner & skaka skjärtamentet på hiphop/rnbgolvet.
Kändistätt ikväll, såg en & annan brasilianbuttlift på lounge(S) & Björn G lyfte upp mig så jag visade hela 8ight min strumpebyxklädda bakdel alldeles för länge.
8ight va helt ok, inte mitt typ av ställe , hallå stekaren dog ut för länge sen. men får ge de fler gånger.
Känns som Glow fortf med tanke på den höga medelåldern. Så en blandning mellan 18-åriga lammisar & 40plussare.
Tur att man träffade på massa goa uteprofiler från förr, kärt återseende som alltid.❤️

Dansade till 05 , köpte korv & snodde en munk & körde efterkaka på vårt rum. Somnade 07. Vaknade 09. Frulle & sen krypa ner under täcket igen.

Bästa juldagsfirandet nånsin.
Om mindre än en vecka checkar vi in på scandic rubinen & firar in de nya året. Mycket hotell nu, så kul!


1 kommentar:

  1. Anonym23:34

    Ja det låter som ni hade riktigt kul på juldagen , hihi du har väl knappast nyktrat till än?

    SvaraRadera