lördag

.36.

Klockan är nu 04.53. Ligger hemma nerbäddad med en cheeseburgare i ena handen & en Cola zero i andra.
Jag som låg kvar i sängen enda fram till 20.30 & kom på att man kanske skulle gå ut ikväll också. På 30 min hade jag duschat , bytt om & fixat mig. Slänger mig in i taxin & innan kl slår 22 är vi på avenyn. Det kändes som man aldrig hade gått hem.
Vi hänger alltid på vårat älskade hiphop/RnB golv. Trots att vi ser ut som torra tråkiga svennar så försöker vi hänga med moves'en till drop it like its hot & en & en annan Mary J blidge-dänga. 
Mina innanlår & rumpa värker av träningsvärk. Två dagar irad med konstant dansande på det dansgolvet får en att knappt komma ur sängen på söndagen.
En del av mig känner en lättnad över att helgen är slut. Bakfylla,ont i fötterna,trångt & massa folk som sliter i en & blir sura för att man inte vill säga hej.
 Det är baksidan. Men alla andra härliga människor & bästa utestället väger upp för allt. 5 dagar kvar tills vi ses igen.
Idag ska jag sova till 17 för tredje dagen irad. Livet är bäst just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar