torsdag

.44.

Juldagsmorgonen är här. Julafton var magisk, att få fira med en ny familj som man nu mera tillhör är kittlande spännande. En lugn, rolig & kärleksfull stämning & det va nog därför jag somnade i soffan framför Svensson Svensson på SVT av matkoman. Jag är trygg med denna familjekonstellationen helt enkelt.
Det roliga med nya familjekonstellationer
är att se de nya traditionerna, dopp i grytan hos min bonusfarmor, som är den mysigaste❤️ gå till minneslunden & tända ljus till de vi saknar här på jorden, att äta ugnsomellett med räkstuvning & massa norrländska traditionella delikatesser på julbordet va en otroligt positiv upplevelse & mycket mycket mer.

Eftersom jag somnade av ren utmattning under första delen av julklappsspelet så till min förvåning så kom jag till ett bord med 45 fördelade julklappar, tydligen hade min plastpappa spelat för mig & sett till att jag hade en gedigen hög på min plats, han är bäst helt enkelt.❤️
Sista speldelen, men vi kan säga kriget, de var sjukt spännande & jag kammade hem både vinflaskor,trisslotter,selfiestick & två stora toblerone. (Plus lite till)

Jag är så otroligt tacksam för att få ha denna familj runt om kring mig, de fanns vissa jag självklart velat träffa under denna dag också ,men det är inte alltid de går. 

Nu ligger jag i sängen i mitt lilla rum hos mina älskade föräldrar & hör dom sova tungt fortfarande, ska försöka smyga upp & duka fram frukost & ta tag i den den där julgröten som aldrig blev klar. 

Hoppas ni alla har en underbar & mysig jul❤️ njut varenda sekund av varandras sällskap, ni vet väl att vi bara har våra nära & kära till låns❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar