måndag

.38.

Första måndagen som jag innerligt kan känna att jag verkligen är pigg, va händer egentligen. Är det all redbull som förtärdes i helgen som fortfarande sitter i.
Imorn kanske jag till&med kan göra mitt första träningspass på två veckor, med sjuk sovrytm, matvanor som nya biggestlooserdeltagare & en alkoholkonsumtion som vi inte ens ska prata om. De har känts som tåget åkt över mig. Livet som en rockstjärna är fruktansvärt jobbigt men jäkligt kul.

Kollade Victorias secret fashion show , sen åt jag chips. Det är tur man gillar sin kropp ju äldre man blir ,antingen har den bara blivit snyggare eller så föraktar man sig mer som ung. 
På tal om ung så knep jag precis 4 st Justin Bieber biljetter, är det inte märkligt att man för det första är snart 30 & ska gå på Bieber med massa 13-åringar & för de andra köper biljetter till något som är ett år framåt. 
Men va fan, 30 är de nya 20 hörde jag.


Ratade den här lilla killen tidigare, nu längtar jag så jag dör till den 29:e september nästa år.
Två nätter i Sthlm med ett jäkla gäng, fest & galenskaper. Att bo ihop med systrarna C&L ska nog bli roligare än själva Bieberkonserten. Jag kommer ha ett sexpack på magen efter två dygn ihop med dom, så sjuka & roliga ❤️

Kl är bara 06.35 men har tydligen redan sovit tillräckligt. Lika bra att starta dagen & kanske städa lite, handla & sen kasta mig ner i sängen igen för filmmaraton med D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar