torsdag

.48.

Nyårskaramellerna.
Ett år har redan gått, pratade precis om hur mycket vi har gjort det här året, va roligt vi har haft de & alla galna upptåg.

Hade kunna berätta dom allra galnaste historier för er & skrivit den smaskigaste nyårskrönikan men ibland passar de bättre att hålla på vissa saker. Se&hör hade säkert ringt upp mig imorn för att bekräfta vissa delar & såna detaljer vill vi inte att hela landet ska få veta.

Just nu ligger jag skakisbakis i sängen med dipp&grönsaker, känns som jag äter grönsaker för första gången på en månad typ. Levt på hamburgare & redbull/vodka nu ett tag & kände att jag behövde en dag med nyttigheter.

Gårdagen firades med middag på Joe Farellie's & sen vidare till scandic rubinen, tolvslaget på ruby rooftop bar. 
Självklart gick vi till lounge(S) & dansade tills de stängde. Sista timman på 8ight. 

Förfest,mellanfest & efterfest på vårt rum såklart.
På 7eleven agerade jag vårdpersonal för en som ramlat & skurit sig jätteilla. Lindade om & ringde ambulans. Årets första goda gärning. Blodbad dock men tillslut gick de att stoppa.

Första dagen på de nya året ska tillbringas i min säng & ingen annanstans.
Sa jag att jag klippte av håret föresten? Nytt år, nytt hår.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar