torsdag

.29.

5 dagars ledighet va precis de jag behövde, 2 dagar av bara sovande/lata sig i sängen & titta på tråkiga serier. Inga måsten , ingenting. Känner mig utvilad & mitt maniska positiva humör är på topp.

Att lägga sig nyduschad i nybäddad säng kan vara det bästa som finns. Speciellt med nymålade naglar & skrubbad kropp, nya extensions & imorn blir de spraytan & nya fransar. Allt för att underlätta min vardag.

Igår va jag så trött & hade inte ätit på hela dan, så när kl va typ 21 så tog jag en taxi till McDonalds & hem igen. Somnade som en stock efter att jag kastat i mig maten. Kan va den bästa idén ever! 80:-för taxi & 86:- för mat. Bästa 166:- jag nånsin spenderat. Kommer göra detta upprepade gånger nu fram över.

Imorn blir de som vanligt aw på Lounge(s) med tjejerna. Älskar fredagar, det är så mysigt. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på "sökarnas tid" med Liam Norberg, så spännande. 
Sov så gott & dröm magiska drömmar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar