fredag

.34.

Klockan är 16.51 & jag har fortfarande inte gått upp än. Vaknade av att jag hade 15 väntade snapchat, flera sms & missade samtal. Som så många av er kanske har märkt så lever jag ett väldigt annorlunda liv jämfört med många. Sover oftast hela dagarna, jobbar på nätterna .

Ligger i sängen & dividerar om vi ska gå på aw som vanligt eller göra något annat. Va gör man annars på fredagarna? Äter tacos, leker vuxet Svenssonliv & tittar på idol ( som tog slut för nån vecka sen)
Nja de lockar mig inte de minsta.

Det enda vettiga som jag kan tänka på nu är att slänga den alldeles för lilla bh-n jag har på mig. Det känns som jag kvävs & ändå tvingar jag mig att ha de på pga att den är så snygg. Kanske inte så snyggt ändå med två fotbollar upptryckt mot halsen. & sova med den , hur tänkte jag?!

Ska filosofera i 30 min till sen måste jag gå upp, starta dagen & göra mig snygg inför nattens bus på avenyn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar