onsdag

.47.

Dagen innan nyår, ja rätt så lugn & bra dag förutom att jag knappt kan sätta mig på toalettstolen utan att skrika ut alla skällsord jag kan ( har världens sämsta ordförråd när jag blir arg btw).
Gårdagens ben & rump-pass gör sig påmint & imorn kommer det bara att göra ännu ondare. Va & spraytanade mig hos bästa Salong Ella förrut idag, har kört på arganbrown det senaste, en 15%-ig brun färg som man inte blir knallbrun av utan lagom. Känns helt fel att va jättebrun så här års. 
Hur som helst hon är den bästaste ❤️
Nu väntas de sista jobbpasset för i år & sen ska jag njuta av massa ledighet & fira in de nya året med massa galenskaper & bus.

Ps trodde inte jag skulle ha samma kroppsform vid 30 som jag hade när jag va 20, sjukt nöjd att åldras i låååångsam takt.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:12

    hejsan, solbrun och läcker du blev,är dom fina brösten också solbruna?
    Japp det stämmer du har grymt fin kropp
    Gott Nytt År

    /M

    SvaraRadera
  2. Vad heter du på snapchat ??

    SvaraRadera