söndag

.41.

Va tror ni, vem va de som tog nattbussen hem, halvberusad & härlig i vinternatten med midsommartemperaturer.
Jo jag.
Körde 4 snabba starka drinkar & julklappsspel, sprang till bussen & skrev frenetiskt på sms/messenger. Då jag råkat somna efter 14 på eftermiddagen för en skön powernap & vaknat 19.13 i ren panik. Skulle varit på förfesten kl 19. Helvette. Så jag fick ta igen 5 timmar på 20 minuter. Kvällen blev fantastisk & hjärtat bultade lite extra.
Att få krypa ner i sin säng full,glad & frusen kl 05 på morgonen kan va något av det härligaste som finns.

Btw körde extra breda benböj med 50-70kg (kom inte ihåg) på gymmet i fredags, de skulle jag aldrig ha gjort, att ens gå på toa är ett helt projekt. Fuck!
Nu blir de julmatsorgie med mina älskade jobbkompisar, fan va jag har längtat.

Bästa från helgen:
Att agera psykolog kl 02 fast man inte är varken full eller ute på krogen. Vi konstaterar att killar är skit, ljuger något så kolossalt mycket & dom man vill ha kan man inte få. Älskar sånna här samtal, somnade strax efter 03 ändå som tur va.

Så skönt att våra enda världsproblem är om killen ljuger om sin ålder eller säger att dom älskar en efter 1 vecka. Har vi inte större problem än de här är vi lyckligt lottade. Va hade vi pratat om & skrattat åt om vi inte hade haft tinder. Det känns otroligt härligt att få leva sex&thecitylife-light. 4 singelvänner, varav en är nu mera upptagen för tillfället. Vi lever för helgen & dansa till kl 05 är vår nya sport , ett substitut för gymmet helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Anonym02:32

    hihi kan tänka mej du är bakis idag så det inte blir så mycket ätit av julbordet
    /M

    SvaraRadera