onsdag

.43.

Min älskade mamma hämtade upp mig & min överfyllda resebag på eftermiddagen. Lite sistaminuten shopping & middag på mcdonalds fick de bli, mamma som hatar mcdonalds äter de endast för min skull, hon är verkligen bäst.

Väl hemma hos mamma & plastpappa blev de massa stök i köket med julklappsinslagning , julskinka, revbenspjäll & rödkål. Går in i mitt lilla rum, där ligger mammas varma goa pyjamas på min säng som jag ska få sova i, doften av de goa sköljmedlet som får min hud att lukta vanilj, att få känna sig som barn igen är en helt fantastisk känsla. Mysfaktorn är total & hon skämmer bort mig så mycket, jobbigt att vänja sig av med på juldagen när julfirandet är över.
Så nu sitter jag här i fåtöljen i mammas pyjamas, spelar Bingolotto & lyssnar på när mamma nynnar till Robert Wells musik i första bingon. 

Jag önskar er alla en riktigt god jul, för de har bannimej jag ska ni veta ❤️

Dagens skrattanfall:
Jag kommer in i köket hos mamma&plastpappa, öppnar kylen som man brukar göra, kylen är full med gott.
Stänger igen, ser mitt & mitt ex julkort från 3-4 år tillbaka, fast med en kylskåpsmagnet som täcker ansiktet på honom. Att jag inte dog av skratt, hon väljer ändå att ha julkortet kvar på kylskåpet , dock ena ansiktet täckt av en Mona-Lisa kylskåpsmagnet. Hon har verkligen humor min älskade mamma.

1 kommentar: