söndag

.37.


Utdrag nr .1. från gårdagen:

Vi kommer precis in på stället vi ska förfesta på, går in på toa kollar lite i spegeln, då kommer en tjej säg kanske 20-23 år kanske. Oh jäklar vilka p***ar!  
Jag som då för tillfället är spiknykter & har inte ens hunnit beställa min första drink än, blir generad & rotar fram läppglanset ut min nya svindyra MKväska med nedsänkt huvud.
Hahah nu blir hon generad. No shit! De säger du inte tänker jag.
Lilltjejen fortsätter att spotta ut adjektiv om de som sitter utanför min bröstkorg. Jag tänker; ska hon aldrig sluta. Hon välter ner min väska för att hon är så full, tack för den, kl är bara 22 men ändå. 
Sen börjar hon babbla om operationer,ställer 243 frågor & jag svarar så gott jag kan. I tanke om att hon ger sig snart. De gör hon inte.
 Äntligen kommer mina vänner ut från toa & vi kan äntligen gå & köpa första drinken. Jag vill inte ens nämna den pinsamma konversationen som jag precis upplevt, tänker att det händer minst 3-4 ggr vid varje utekväll så dom är väl trötta på de vid det här laget.

Fråga nr1: va jag också så jobbig för 7-10 år sen?
Fråga nr2: är folk så otroligt icke pålästa när de gäller plastikkirurgi & dess baksidor? 
Fråga nr3: varför luktar de alltid otvättat kön & svett på billiga ölhak?

Slutsats : ska bara gå till dyra drinkställen där folk är för fina i kanten för att fråga pinsamma & olämpliga frågor herdan efter.

Utdrag nr .2. från gårdagen:

En smurf & randiga tröjan försöker att torrhumpa mina två vänner ca 12 ggr även efter påtagliga anvisningar om att de verkligen inte vill. Jag står & gapskrattar samtidigt som jag försöker dansa som Beyonce , vilket inte går så bra. Den dösnygga killen från gårdagen är här idag igen, precis som vi. Han står ca 2 meter bort & dansar med sin vän. Jag tittar på mina vänner som suckar & himlar med ögonen samtidigt som dom parerar bort kille efter kille. Det gör mig livrädd för att dansa närmare honom. Tänk om han också skulle göra så om jag börjar dansa med honom. Fan men han är ju jättesnygg. Nej jag vågar inte. & kvällen fortsätter utan den dösnygga killen, & lillsmurfen & randiga tröjan fortsätter som en svans efter oss resten av kvällen utan att fatta vinkeln.

Fråga nr .1. : varför är jag så feg?

Fråga nr .2. : är vi alla över lag dåliga på att läsa av varandra? Blickar & kroppsspråk , borde vi inte kunna de vid de här laget?

Fråga nr .3. : är det ofint av mig att hota med min knytnäve när helt vilt främmande folk drar mig i håret när jag försöker gå förbi?

Fråga nr .4. : varför i hela fridens namn fiser folk hej vilt på dansgolvet? Fattar dom inte att man håller på att avlida? 

Slutsats: jag är sämst på att ragga & jag kommer dö ensam. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar