söndag

.65.

Måndag morgon.
Helgen har iallafall varit top notche. Födelsedagsfirande på tacos&tequila.
Dock blev de en tidig kväll men de fanns absolut inget dåligt med det.
Trots vår lilla trio på tre så va vi nog de vildaste & tjötigaste sällskapet på hela stället. Drog vidare till något sunkigt hak på andra lång, inte min grej men de gick bra ändå. Kom hem vid 1 & somnade inte förrän 4-5 tiden. Vem behöver sömn igentligen? 
Sov bort hela lördagen & tur va väl de. Inte så mycket till sova på hela helgen.

Gymmet börjar de gå ganska bra på.
Känner mig starkare för varje pass & om några månader kan jag nog vara i ganska bra fysisk form. Nu menar jag styrkemässigt, alltså inte nån tvättbräda eller fitness-stjärt. Har inte dom generna ni vet. 
Ska försöka orka med ett cardiopass vid 13-tiden idag, men jag vet hur de brukar bli. Funderar på att gå & lägga mig med gymmkläderna på, ha håret i en färdig tofs , ställa gymskorna vid sängen, bara att gå i, borsta tänder, tvätta av sig, ta deo & parfym, smörja in antirynkelkrämen i ansiktet & på med jackan. 
Detta kan väl max ta 5 min.
Hur svårt ska de va att gå upp?! Har ju lite svårt för att träna för tidigt på dan.
Jag ger de ett försök. 

Önska mig lycka till. Ibland önskar jag faktiskt att jag va mer morgonpigg.

1 kommentar:

  1. Anonym00:06

    Åsa! Jag tycker det är dags. De är så stora och fasta, och du är i dina bästa år, vilket gör att de fortfarande har en spänst som hos tonårstjejer. Det finns många bra fotografer i bland annat Malibu och Las Vegas, och jag tror vi är många, många som skulle uppskatta om inte fortsatte hålla oss nyfikna. Släpp dom fria!

    SvaraRadera