onsdag

.57.

Idag var de återigen dags för påfyllning av läpparna, stylage (large) heter preparatet jag använder, fyllde idag på med 0,5 ml ( brukar ta 1 ml men kände inte för mer )

För många av er som inte vet så är de alltså INTE botox jag injeserar in, botox är ett nervgift som inte funkar som en filler. En filler funkar som en utfyllnad av kroppen, man gör något större eller fyller igen linjer. Botox gör att man bedövat nerver som gör att man inte rynkar pannan eller något annat ställe, därför de blir slätt & icke rynkigt.
Botox är något jag inte är så sugen på, vill ändå se ut som jag så läpparna får räcka. Barbie-Looken är ute för länge sen.
Blev jättenöjd verkligen. Min superduktiga arbetskollega som har master i injektioner ( alltså gjort över 1000 st)
Inget gym idag heller, hur ska de här gå?


1 kommentar:

  1. Hej

    Kan inte du skaffa periscope, hade vart kul o se dig göra saker live med

    SvaraRadera