söndag

.55.

Igår va jag ute med grabbarna, käkade middag, bowlade & drack hejdlösa mängder vodka & tequila. Träffade på ... för andra gången på en vecka. Ibland har man tur.

Idag förstår jag verkligen inte hur jag tänkte. Jag blev så där jobbigt full, klängig, tjötig & alldeles för burdus & grov i munnen. Mina gubbar till vänner får mig att bli som dom i deras sällskap. Fan. Dom får mig att dricka lika mycket som dom till&med. Själv fattar jag inte när det är dags att sluta utan fortsätter tills jag stupar. Kul va de iallafall. Med stans djupaste urringning drog vi vidare till lounge(s). Hiphop/RnBgolvet hittade man oss. Fick en Flashback precis om jag stod på bordet & dansa, pinsamt ja vet.
På tal om pinsamt så har jag även gjort pinsamt sena telefonsamtal & ett ex antal pinsamma sms. Suck. Varför ?! 
Inatt var de alkoholen som talade & jag står inte för något jag gjorde eller sa igår. Punkt!

Vi går vidare helt enkelt.

Denna veckan är helt uppbokad med fantastiska ting. 
-påfyllning av läppar på onsdag 
-födelsedagsaw på fredag lounge(S) såklart
-P3 guld galan på lördag inkl efterfest
-lunch i stan med kompis✌🏼️imorn
-gym 5 dagar ( jag måste!)
-träffa ... ;-)
-födelsedagskalas i Kungsbacka 
-tapetsera vardagsrummet imorn 

Vem sa att januari skulle va tråkigt ?! ;-)

1 kommentar:

  1. Anonym05:56

    Hej ,har du ingen bild så man får se hur snygg du va när du va ute och festade?
    /M

    SvaraRadera