måndag

.63.

2016, nja ett så där bra år hittills. Blivit skimmad på flera tusen, & i lördags 16.15 kom jag på att mina hemnycklar, visa, id,jacka ja allt va inlåst på övervåningen av gymmet som låstes kl 16. Det skulle kosta mig 2000:- för att ringa dit en vakt som skulle komma dit & larma av, vilket jag nu gjorde. Kul! Men skönt att kunna ta på sig sin jacka när man står i bara träningskläder & otroligt härligt att kunna komma in i sin lägenhet.
Vi bestämde oss för att köra all in & gjorde den här pissdagen till en fest.

Men som jag sa i lördags efter jag lagt på luren till vaktbolaget som skulle komma inom 15 minuter, det är bara pengar inget annat. Det betyder mycket mer att få vara i sitt trygga hem,att ha sina privata tillhörigheter eller att slippa frysa & få ha på sig sin vinterjacka i minusgrader. Det slår 2000:- med hästlängder.

Söndagen va nog den värsta bakisdagen nånsin. Men med ett bättre filmsällskap & två sämre filmer, så va baksmällan helt bortglömd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar