torsdag

.61.

Okey nu låter de här som en träningsbloggen men ni som känner mig vet ju att jag hellre hade fettsugit mig & gjort rumpimplantat hellre än att göra en endaste squat till. 

Nå väl, fick min waisttrainer med posten idag, de va faktiskt ganska jobbigt att ha på sig den, ännu värre på gymmet, får nog börja med korta stunder för man får kramp i magrutan annars.

Hela tre dagar i rad på gymmet, herre Gud de låter nästan som att de börjar komma tillbaka ett träningssug här. 
Helst av allt just nu vill jag bara att de ska bli lördag så jag kan bli salongsberusad & dansa tills kl är 05. Vilka är på så här sista helgen innan löning i januari? Jaså bara jag, va synd.

Måste köpa nya linser för de fan inga snyggingar på gymmet idag heller, måste va linserna som är gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar