måndag

.56.

Dagens 10 st ahaupplevelser:

1. Ät inte vispad grädde om du är laktosintolerant.

2. Vill du inte gå till gymmet, ligg kvar i sängen.

3. Att åka buss hem kl 16 från stan är det mest underbara som finns, jag somnade som en stock & vaknade precis lagom hemma.

4. Göteborg har sjukt mycket poliser på gatorna nu & jag känner mig otryggare än nånsin i vårt älskade Götet.

5. Barn älskar verkligen mig. En ville att jag skulle bära runt på henne hela dan, klart man gjorde.

6. Har en svaghet för gangsters, riktiga & farliga såklart. Måste varit alla Johan Falk filmer. Seth Rydell är för jäkla het.

7. Ska aldrig lita mer på posten. Fan värre än försäkringskassan 
& SJ ihop.

8. Jag börjar bli för blek nu, men går man inte till gymmet så kan man inte heller sola. Tur att jag bokat in spraytan på torsdag.

9. Tinder är fan en riktigt bra app.

10. Trist att man hyllar gamla & fantastiska artister efter dom har dött, passa på att göra de när dom lever istället. 
❤️ Bowie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar