söndag

.58.

Idag va hon trött, så trött att hon aldrig gick ur sängen. Efter två dagars konstant dansande i klackar så är min kropp helt slut. Vilohem i 2 veckor skulle passa bra just nu. Med enbart vegankost dessutom , levt på hamburgare & pizza hela helgen.
Hade behövt dropp för att få ordning på vätskebalansen. 

Börjar vänja mig vid min korta frisyr, känns jättebra för de mesta men ibland saknar man hästsvansen. 

Imorn är de back to reality & hårdrockslivet tar en paus på två veckor. Dansgolvet byts ut till gymmet & drinkarna byts ut till vattenflaskan.
Har massor som ska göras & hinnas med. Tapetsera vardagsrummet till exempel. Hjälp någon?! ;-)

Ska banimig inte skita i gymmet imorn, önskade nästan att jag mår dåligt om jag inte går dit. Men jag ligger kvar i sängen med gott samvete, typiskt mig. Lataste människan i stan alltså.
Antingen får de börja komma mer ögongodis till gymmet eller så får jag skaffa mig en PT, för de här går inte längre. Tränat i hur många år som helst & aldrig blivit så här lat som nu. Har ni tips så säg de nu innan jag säger upp mina två gymkort ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar