tisdag

.60.

Snökaos.
Fick stanna på jobbet 3 timmar extra idag, gjorde väl inte så mycket men just idag va jag otroligt trött. Kom hem, la mig i sängen & vaknade upp i ett ryck kl 18, helvette, sovit bort hela dan. Tog bussen till gymmet, tänkte att nu jäklar kan jag då inte fuska längre. De blev ett bra rump-pass & en PW på 5km sammanlagt.

Jag trodde jag skulle ha ett större sug för att flyga till något varmare ställe men just nu kan jag nöja mig med att krypa ner i solariet i 10 min & få min dos av sol & värme. Har inte solat sen i augusti så de var väl behövligt för kroppen att få känna strålarna. 

Jag dagdrömde idag ( som jag gör typ jämt ) när jag gick på löpbandet, dagdrömde om att se snygg ut i shorts, ja snygg naken kan man vara ändå men shorts är fan svårt alltså. Den bilden ska jag ha framför mig när jag ligger i sängen & vägrar gå upp & gå till gymmet. Hoppas de hjälper som motivation, för annars är jag körd. Mina vänner kommer få dra mig i håret till gymmet annars.

Faan va jag stör mig på att min sviktande motivation!! Kanske borde jag köpa lite nya träningskläder, brukar oftast kännas bättre då. Testar de med.
Ganska lite folk idag på gymmet, va fan händer där? Ska de inte vara kö vid varenda maskin i januari? ;-)

2 kommentarer:

  1. Anonym09:00

    Hejsan ,hihi springer du i det linnet ;)
    /M

    SvaraRadera
  2. Hade vart roligare om du svarade på lite kommentarer också :)

    SvaraRadera