torsdag

.54.

Då va 30-årskvällen bokad, middag på Farelli's (såklart❤️) Hotell Bellora bokade jag samma rum som sist, älskar verkligen de hotellet.

Kan erkänna att jag har en lustig känsla i kroppen, att fylla 30 känns lika kul som de känns hemskt. Jag är officiellt inte ung längre, man kan alltså inte referera mig som den "unga tjejen" om man pratar om mig i typ jobbsammanhang, kommer aldrig komma undan med snedsteg & snefyllor från & med nu, behöver nog aldrig mer visa legitimation mer än när jag ska flyga,folk kommer fråga varje gång jag träffar dom när det är dags; dags att banta menar du, säger jag med ilsken ton och om jag träffar någon som är 20 så är den personen fan 10 år yngre, sjukt. Jag mår illa. Fan.

Kollade igenom mina fotoalbum idag & hade en hel del nostalgitrippar & mindes tillbaka som om de vore igår. Det är bara gamla människor som gör så. Måste skärpa mig NU! 

Bokat in Fillers nästa vecka & ska nog byta extra jobb, har ni något till mig så hojta till, jag kan allt utom att köra bil.
Ne men om jag skulle gå & lägga mig kl är ju faktiskt 20.08. God natt.

1 kommentar:

  1. Anonym13:52

    Hej du gamla kvinna hihi,japp dags att lägga sej att sova när du kollat klart på Rapport, sen måste du upp innan 05 00 och läsa morgontidningen ;)
    /M

    SvaraRadera