torsdag

.64.

Nu längtar jag så där mycket igen, jag längtar efter middag med fina vänner, drinkar i mängder & skvaller utan dess like.
& imorn då blir de äntligen så. Middag & drinkar på stan med tjejerna. Har glömt söndagens värstaste baksmälla, & ser fram emot den kommande.

Jag vet att jag kan va disträ ibland, jag tror de är för att min hjärna inte får plats med så mycket mer. Kan inte komma på någon bättre förklaring faktiskt.
Men idag när jag kom till gymmet & skulle ta upp mina välanvända nikeskor så upptäcker jag att det är två svarta nikeskor fast båda va högerskor, fuck!
Va gör jag nu?! Som tur är hade jag mina converse & jag ber om ursäkt till alla jag skrattat åt som går runt med converse på gymmet, dom funkar ju hur bra som helst! Vilket fäste man får. Körde tungt ryggpass +lite bröst & ben.
Firade med mc donalds efteråt. Såklart.
Ni som känner mig vet ju att jag är den mest disträiga människan som finns när jag är berusad. Det är i princip omöjligt att få kontakt med mig om jag pratar med en person, då kan jag bara focusera på den personen & inget annat. De får inte plats med mer i min hjärna helt enkelt. & sån här har jag varit i 10-15 år. 
Inte att jag är otrevlig eller så. Jag ser bara inget & hör tydligen inte heller när promillehalten är på en viss nivå. Jag lägger inte ansikten på minnet heller & kommer väldigt sällan ihåg människor jag träffat ute. Kan man rensa hjärnan som man ränsar hårddiskar? Hade behövts.


Måste köpa nya linser, ser inte ett skit. Jag är alltså inte otrevlig om jag inte hälsar , jag ser helt enkelt inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar