måndag

.9.

Måndagar , jag hatar måndagar. Alla snackar om söndagsångest men måndagsångest är tusen gånger värre.
Jag kommer aldrig upp ur sängen innan kl 2 ( på dan alltså ) det går inte.

En grej som genast livade upp min gråa måndag var att jag fick meddelande idag av en som ville ses på en datingapp/sida, (får ca 10-50 st om dagen) grejen är att killen sitter inne & har tre år kvar av sitt straff. Jag dömmer absolut inte någon här men jag känner mig inte direkt som en av dom där kvinnorna som skickar kärleksbrev till mördare & bankrånare. Snarare tvärt om, jag föredrar långhåriga 20-åriga töntiga pojkar, framför kriminella 40+are.

Eller va tycker ni? Ska jag våga fråga om en date? 

Ska förtydliga att killen som skrev meddelandet var väldigt trevlig, en av få som inte kommenterar mina meloner & inte skriver ligga i första meddelandet .
Men sen vet jag inte vad det är för brott, tre år kvar , låter ganska allvarligt.

Hoppas även att ni förstår min ironi i detta & jag kommer givetvis inte att gå på date med den intagne. 

1 kommentar:

  1. Anonym08:49

    Klart att du skall försöka träffa honom, under kontrollerade former. Jag kan förstå att det är svårt för många killar att koncentrera sig på en date med dig. Hur känner du: är det jobbigt att få uppmärksamhet för sina former, eller njuter du ibland av att vara så attraktiv? Själv känner jag att det kan vara mycket attraktivt med tjejer som vågar bjuda på sin kvinnlighet, men som vet hur man håller intresset uppe för killarna. Lycka till i date djungeln!

    SvaraRadera