lördag

.6.

Hur kommer de sig egentligen att vi utsätter oss för fylla när vi mår så fruktansvärt dåligt dagen efter?!
Hela gårdagen är en stor dimma , en dimma full av vodka, massa 18-åringar ( aldrig sett så många på samma gång) & cigarettrök.
Hela lägenheten stinker efterfest, vodkan är slut & dörren stod på glänt när jag vaknade runt 1-tiden. Har aldrig kännt mig så ung & levande som nu.

Väktes av ett samtal som handlade om att gå ut ikväll, sjukt att man ens vill genomgå samma procedur när alkoholen inte ens gått ur kroppen. Idag ska vi till ett annat ställe, som tur är. Kände att miljön inte direkt tilltalade mig igår & folket ska vi inte ens diskutera. Hur kul är de inte när bitchiga 18-åringar som ser ut som white trash knuffas & skäller på mig, jag dör av skratt & dom blir ännu surare. 
Jag & min vän kände oss som rosor i ett hav av ogräs om man nu ska formulera det på något bra sett. En riktig egobooster med andra ord.

Nu knackar de på dörren, äntligen ör bakispizzan här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar