tisdag

.16.

Det är tisdag idag, skippade träningen & sov i stället. Älskar när man bara gör som man vill. Går & dagdrömmer om helgen. Äntligen ska vi ut jag & M. Eyes wide shut  är temat. Hett! Hett som fan. Köpte outfits till oss igår & om det är någon som behöver en cape & mask för framtida rollspel så hojta till. 
Vet inte varför man tycker att det är så kul med halloween & maskerad. Kanske är det den känslan av frihet. att kunna få va någon annan för en kväll. Eller så kanske det är barnasinnet som sitter djupt rotat i oss. 
Egentligen firar vi väl halloween till minnet av de döda. Eller va de allahelgona , två helt skillt olika högtider. 

Brukar alltid älska hösten annars, men det enda jag gör är att sova, jobba, träna , äta & så går de om igen. Har jag tur finns de någon av mina få singelvänner som vill gå ut & ta en helkväll på avenyn , om jag har tur då vill säga. Singellivets baksida tyvärr. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar