tisdag

.10.

Ni vet när man låter hemmet förfalla för man är lat, hittar roligare grejer att göra eller bara drar täcket över huvudet för att man bara inte orkar se eländet? Så har de varit i 3 dar nu.
Efter förfest, efterfest , spya I MIN NYA SOFFA & ett ex antal pizzakartonger fick jag tillslut genomfört saneringen av helgens galenskaper.
Spyan är borta, röklukten är ett minne blott & istället för pizzakartonger så är kylen nu mera väl fylld med massa go mat & onyttigheter.

Med andra ord, jag kan nu bädda ner mig i min nybäddade säng helt nyduschad & kolla på hur många schulmanshowavsnitt jag vill eller bara sova hela dan.
Ni som börjar 6.00 , 7.00 eller något annat hemskt klockslag borde va högriskpersoner i alla kategorier , jag är inte människa förrän efter 10-11, minst. 
Alla viktiga beslut borde tas efter de & inget annat.
Enda gången iår som jag gick upp frivilligt kl 6 var för att hinna med planet till Mallis. & då somnade jag 04. Sa jag att jag även försov mig & höll på att missa planet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar