tisdag

.11.

De här med att va blek(fet?) är inte min grej. Efter att aldrig ha varit så brun som i sommras till att bli genomskinlig är inte okey. Bokade spraytan idag & blir de bra kommer jag göra de en gång i veckan.
Det enda som funkat på mig innan är att sola mycket, annars försvinner färgen direkt & brun-utan-sol kombinerat.
Men nu börjar The-dirty-thirty närma sig & ska jag slippa göra den stora face-lift'et innan 35 så får jag nog sluta med solarium.
Det bästa med spraytan är att man kan ju välja brunhetsgrad med. Hos vissa då såklart. Så efter imorn kl 13 kommer jag se ut som jag precis landat från 2 veckor på Mallis. Min bränna kommer passa med min halloween-outfit så sjukt bra va.
Fröken CJ parker såklart.
Vi hoppas dock iår att jag inte blir portad denna gång men vi kan nog vara lugna, finns bara ett ställe som portar folk på diskriminerade grunder & dit vill ingen gå ändå. & man kan ju bara bli livstids portad en gång på samma ställe, så tur är väl att de finns roligare ställen att gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar