tisdag

.25.

Tog sovmorgon idag till 14:15. Kände att jag behövde de. När mina vänner som är småbarnsföräldrar beklagar sig för hur lite de får sova, vill jag bara sova ännu mer. Att ligga hemma bakfull i sängen en lördag till kl 20 är ju inte alla som kan, så jag njuter ut i tåspetsarna av min slappa livsstil. Att äta skumtomtar till både frukost & middag , skita i gymmet när man inte känner för de & stå & röka under fläkten är några av guldkanterna i min vardag.

Innan (läs förra veckan) hade jag ett stort behov att att date'a/ skaffa kille. Men det ändrar sig lika fort. Efter 11 cigg under fläkten & 2 timmar senare i samtal med min bestie så känns de livet inte så lockande längre. De går fort i vändningarna här. Så att leva singellivet ala-typ-som-20-åringar-gör är fortf ganska kul. Speciellt när mitt livs crush hör av sig igen & vill ses.
Ni vet kontaktannonsen jag skrev härom veckan, fick jättefina & roliga svar.
Dom tackar jag för. Ska gå igenom dem en gång till & göra en liten utvärdering.
Förhållande livet skrämmer mig dock lite,
Pga att man har inte samma lojala syn längre & sen att man ska blotta hela sitt inre för någon ny, de kan ju va något av de värsta som finns. Inte för att man har ett inre mörker som dom i "days of our lives" utan för att det är privat & man har integritet.

Att bo själv kan va något av de härligaste som finns, hoppas jag gör de länge till.
Hemma kan jag ge fan i att diska på 4-5 dagar utan att nån ser. Jag kan gå upp kl 2 på natten & laga mat utan att nån ser. Jag kan stå & sortera mina smycken & kläder i flera timmar utan att någon störs av de. Plus att jag får ha alla 10 garderober för mig själv. 
DrömPrinsen får vänta ett tag till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar