söndag

.20.

Ligger som vanligt i min stora säng, bakfull.
Det är söndag igen. Gårdagen hade ett härligt sprudlande skimmer om sig, mycket kärlek som visades vid middagen. Älskar sånt. Drack blaskig öl för dom hade ingen vodka, vilket ställe har ingen vodka, tydligen nästa ställe med, för dom serverade bara champagne typ, kanske där av namnet champagnebaren. Att få sitta ute på varma fårskinnsplädar & ha en rom&cola i ena handen & en cigg i handen när det är november är magiskt. Är så tacksam för denna milda höst. Gick vidare till Avalon & sen lounge(s) i spöregn & storm.
Sen när är de okey för andra främmande människor, en tjej i detta fallet, att nästan grabba tag i mina älskade vattenmeloner, hann stoppa henne & skrek att ge fan dom är mina, innan hon försökte grabba tag i dem.
Ni vet förr va de typ de man fick göra på tjejtoan, många som frågade om dom fick känna,klämma & titta. Känner att jag är liiite för gammal för sånt, känns mer som om en 20-åring skulle ställa upp på att vara nån slags utställnings hund , redo att bedömas. Inte en snart 30-åring, man blir fan lättkränkt(are) med åldern.

Ja här ligger jag bakfull i min nybäddade säng snart 30 år med sushi på magen & tänker på han, han som är så go.
Kärlek till er. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar