söndag

.23.

Jag har date'at en del detta året. Det är svårt att hitta just han den där, ni vet han som gör så att knäna viker sig & man blir så där jobbigt kär. Det finns potential men jag är ändå inte riktigt framme. Är han inte alldeles för fåfäng så har de inte funnits tillräckligt med tid för att ses, eller så va de hjärnspöken som stod i vägen eller att arrogansen stod som en mur mellan oss. Egot har varit större än deras huvud flera gånger & omogenheten ska vi inte ens tala om.

Kontaktannons :
Jag söker en lämplig pojkvän i åldern 23-33. Du ska helst ha långt hår, gärna en härlig kropp, men hellre fet än smal som jag brukar säga. Rolig, du ska va asrolig. Söker efter någon som kan stå på baren & dansa med mig till kl 05 lika så ska vi kunna kolla på en hockeymatch & dricka blaskig öl eller träna på gymmet en lördagsmorgon för att sen krypa ner i sängen & kunna kolla film precis hela dan.
Har lite svårt för de här med kvarg så ingen missbrukare av de om jag får be. Du får gärna röka,snusa & svära, jag gör förmycket av alla tre.
Jag söker någon med driv & pondus. Karisma är otroligt viktigt för mig, har du de smälter jag direkt. Snygg får du gärna vara men inget måste.
Kåt,glad & tacksam är något som ger pluspoäng. Lojalitet är otroligt viktigt för mig så har du inte lekt klart så passar vi nog inte så bra, swingers undanbedes.
Är nöjd sålänge man kan skeda & käka glass med nån i sängen så har du inte prickat rätt på allt så kan de kanske finnas en chans ändå. Gillar du konst & historia så har du halva inne. Dramaqueens är de de tråkigaste jag vet så är du ute efter tjafs & bråk får du leta någon annanstans.
PS. Inga mesar eller tofflar tack. 

Svar (endast seriösa) skickas till : tantrosasdagbok@hotmail.com

1 kommentar:

  1. Anonym10:46

    Oavsett vem du blir tillsammans med så småningom, så kommer det att bli en mycket lycklig man. Vi är nog många som njuter i fulla drag av dina härliga uppdateringar. Lycka till!

    SvaraRadera