fredag

.87.

Beach 2016.
Man märker det överallt. Folk dietar, tränar & håller på förfullt för att komma iform till sommaren (i vanlig ordning va annars)

Nu när man är över 30 känner jag absolut ingen stress ,har inte gjort de på flera år.
Alla får göra som dom vill, men en sak vill jag lova, man är ingen bättre människa bara för att vågen visar -5 kg eller -12kg.
Glöm inte de. Du är fortfarande du.
Vem bryr sig egentligen, inte jag.
Jag fortsätter att käka min mc Donalds & chips i mängder.

Till min förvåning idag så hade jag tydligen lyckats med att gå ner 2-3 kg pga att jag varken tränar just nu eller ens bryr mig om vad jag stoppar i min
mun.
Haha.
Dieter kan slänga sig i väggen.
Ingen hets eller stress att gå till gymmet gör tydligen susen.
Så jag fortsätter med min obefintliga taktik. Att inte bry sig ett skit helt enkelt.

Livet handlar om så mycket mer än om hur många mil du springer om dan eller hur många kvarg du kan äta så du verkligen blir helt mätt.

Lev lite för fan! Skål på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar