fredag

.86.

Shop shop shop.
Garderobsdörrarna går varma här hemma, nya icke våriga plagg inköps för fullt, eftersom min stil heter något i typ med "svartare än svart" så blir de ingen direkt variation. Tur att de finns olika material. Klänningar, toppar , byxor , jackor & underkläder i mängder. & skor säger jag bara, tio par skor tror jag de blev på bara två tre veckor. 
Idag va jag inriktad på underkläder.
Bästa stället för min del är Cubus. Tillräckligt stora & fortfarande skitsnygga bh'ar till priset av 169:- st. Sjukt bra om ni frågar mig. Plus att de va 25% rabatt på alla underkläder idag. Hur bra.
Tre bikinisar fick följa med hem också plus lite annat smått & gott.

Den blommiga från hm är min favorit. Va är oddsen att de enda som hängde kvar va en överdel i stl 44 & en underdel i stl 38. Idag hade jag bannimig tur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar