onsdag

.83.

Kan man verkligen se så här bra?!
Testade en annan optiker för ett tag sen, fick ett jättebra erbjudande. Men man borde ju märkt på de billiga priset att de inte va något att ha. Fick inte fram min rätta styrka på varken linser eller glasögon efter en timma. Min huvudvärk efter de besöket va något utöver de vanliga. Ville rycka ut ögonen & bränna upp dom om vi säger så. & ändå fick vi inte fram rätt styrka, utan optikern ville boka en ny tid för ytterligare huvudvärk för min del.

Blev förbannad & var otroligt missnöjd, hur många besök ska man behöva göra innan man får sina linser & glasögon ? 4-5 ?! Skulle inte tro de.

Bokade då en ny tid hos hederliga Synsam som givetvis är bäst. Varför bytte jag ens?!
Fick tid efter 2 dagar, efter 10 min hittade vi exakt skärpa, hittade även förändringar på hornhinnan :-/, efter 5 dagar kom färdiga glasögon som jag ser supergrymt med & på fredag kommer mina linser.
Min optiker på Synsam upptäckte även att jag hade syrebrist på hornhinnan + något annat som jag inte kom i håg va de hette. Mycket märkligt sa jag, jag gjorde ju precis en synundersökning på ett konukrerande företag, varför såg dom inte de för tre veckor sen? Säger de som jag alltid säger, du får va du betalar för.

Fick stränga order av min underbara optiker på Synsam att jag måste använda glasögon mer & linser mindre. För då kommer mina ögon bli friska igen. Lovar & svär! 
Visst dessa glasögonen kostar
 betydligt mycket mer men jag har aldrig sett så här bra innan. Inte ens hos Synsam tidigare. Kan varmt rekommendera Synsam Kungsgatan, snabba som fan, jättetrevliga & snäppet dyrare än de där billiga ställena, men lika bra att få de ordentligt gjort än halvdant.

Heja Synsam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar