onsdag

.84.

Fundation va fan är de?
Många av er kanske tror att jag sminkar mig massor & är sjukt insatt i det ämnet. Så är de verkligen inte, jag gör fransar på mig själv, använder täckstift där de behövs & solpuder som rouge & thats it.
De här med fundation har jag aldrig använt. Kanske när jag var 14 & kletade in något över hela ansiktet som var i helt fel färg typ orange.

Var påväg till gymmet igår vid 11-tiden, skulle bara svänga förbi bodyshop för att inhandla ny bodybutter. Men hamnade i makeup-stolen & fick lära mig massor.
Alltid undrat varför många tjejer ser så släta & jämna ut i ansiktet, fundation heter de tydligen.
De slutade med att jag köpte hela affären typ. Fundation, shade'er, borstar, ansiktsolja , lippbalm & 3 bodybutter.
Så nu ser jag jätteung & fresh ut.

Ska ändå boka in botox nästa vecka så jag kan hålla mig ung längre.
30-årskris-shopping tror jag detta kallas för, men de skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar