onsdag

.80.

Då en av mina bästie's inte kunde va med i helgen så fick vi ses igår istället, Käkade sjukt Go & sjukt sen middag på le pain på avenyn med R & M.
Funderar på att göra om min lägenhet så här. 
Blodig stek med massa gott till.
Dess för innan va jag & fixade naglarna & köpte lite smått & gott för alla presentkort jag har fått i present.
Jag är såå sliten efter helgen fortf, de känns som de aldrig ska gå över.

Men idag är jag också ledig & va passar bäst på sin lediga dag än att gå till banken & prata om pensionen, jippi. Sparat jättelänge i ips,vilket va de sämsta tydligen då man måste betala inkomstskatt när man tar ut dom, vilken dåre som nu kom på de här borde ju få en lavett i fejset. Skatta på mina sparare pengar, i helvette heller. Funderar på att spara i guldtackor eller något annat oldfashion som att lägga dom i madrassen. Vi får se va banken säger om mina förslag. Premieobligationer finns de fortf?
Det enda som stressar mig här i livet är faktiskt pensionen, hoppas jag gifter mig rikt & blåser gubben på cashen. Så slipper jag ens tänka på den här jäkla pensionen & det jäkla orangea kuvertet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar