onsdag

.77.

Hektiskt vecka.
Fullspäckat schema, en klänning som inte passar, målat om hallen & vardagsrum, boka in 50 personer på födelsedagsfesten, skoskav, ingen träning, en halvkvällsfylla & om 2 dagar fyller jag 30.

Andas, fan va mycket de blev. Trodde jag var i god tid med min planering.
Blir alltid hektiskt in i det sista ändå.

Imorn blir de vårfesten med flera godingar från DJ-skolan.
Planerade lite igår inför två veckor på Mallis.
På fredag checkar jag in på hotel bellora & födelsedagen firas på Farellis & Lounge(s) så klart.

Lördagen blir lite skev, födelsedagsmiddag med familjen på TOSO ( bakfull som Ett as vill jag tillägga) & tårta hemma hos Mammis&pappis.
Sen fick jag gratis biljetter till Blasterjaxx på Trägårn. Kommer bli gaaalet !!
Vilken födelsedagshelg va! Bli firad i dagarna 3 !! Livet !!

Nu ska jag njuta av ett glas oboy & en skål med kalaspuffar med mjölk. Skål !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar