onsdag

.76.

Ekorrhjulet.
Mitt ekorrhjul är ganska kul ändå, min kära rastlösa själ låter mig inte vila en sekund i onödan. Alltid är de nya saker som ska göras, människor som ska träffas. Kalendern är full med aktiviteter. Boka mig 2 veckor i förväg säger jag bara.

Dock den sista tiden har jag kännt en otrolig rastlöshet. Kan de va 30 årskrisen?
Kan ju inte jobba mer än va jag gör så middagar med drinkar, bio, gymmet, fika med finaste tjejerna, partynätter som slutar i soluppgången & storstädning inkl göra om hela hemmet har blivit min enda utväg att fylla dagarna med. Jag har för mycket tid tror jag. Men detta är ganska mycket för en veckas aktiviteter egentligen. Ja ja man lever bara en gång.
Nån dag så kommer jag kunna ligga still i soffan & kolla en hel säsong av GOT utan att ens orka resa mig upp en endaste fånga, en vacker dag då ska jag vrida ner mitt adhd-light-tempo. 

Igår va de middag på loulou med grabbarna. Så skönt att hänga med på grabbkvällar, inga tjejproblem att lösa. Allt handlar om snabba bilar, stora bröst & mat. Hjärnan är som på semester helt enkelt.
Idag testade jag på att träna på nordic wellnes Frölunda, grymt bra ställe.
Var ju givetvis värd sushi efteråt. Min rygg kommer gå av på mitten imorn. Hatar att träna rygg.

& nästa gång får de bli Almedal. Ska bara bli lite mer biff innan man vågar gå igenom dörrarna dit.

Nä nu längtat jag till helg & fest. Höga klackar, starka drinkar & rött läppstift har jag abstinens på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar