måndag

.79.

Trettioåringen.
Nu var påsken över. Efter ett konstant rus av alkohol i dagarna 4 är det dags att dra sig tillbaka till verkligheten.



Blev sååå överraskad hemma dagen innan födelsedagen. Hjärtat satt i halsen verkligen. ❤️ 

Att jag har många vänner de vet jag men jäklar va jag älskar dom allihop !!
Att bli så uppvaktad & få så fina presenter hade jag aldrig kunnat föreställa mig. & vilken fest de blev sen!!

Vill tacka alla goingar som har varit med & firat & grattat mig !!❤️
Vill tacka Joe farrelli's för en otroligt service & värd för min födelsedagsfest❤️
, lounge(s) för jag älskar er & att det är bara ni som skriver upp mig plus 49 till på listan
, hotell bellora som är de bästa hotellet
, parklane för eran sjuka mix av människor,TOSO för den bästa maten
, mamma❤️för du alltid gör allt för mig, locatelli för grym musik, 8ight för skön stämning & sjuk fest
& till sist mc Donalds fan va Go mat ni ger mig alltid. 

Firandet tog ändå inte slut här, när jag kom till jobbet så överraskade mina älsklingskollegor mig mitt i natten med skönsång & presenter ❤️ åh va jag älskar er !! ❤️
Vet inte riktigt hur jag ska smälta denna veckan som har gått men jag kommer sent att glömma den, de lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar