måndag

.69.

Relativ lugn helg måste jag säga att det har varit.
Att inte vara bakfull i söndags gör ju att hoppet på att hänga på gymmet lite mer denna veckan kanske blir av.
Men drinkar,middagar & fest blev de ju som vanligt i helgen. Varför gör något annat. 
Ibland kan jag dock bara längta tillbaka till förhållandelivet & fredagarna hemma med nystädat hem & färska skaldjur, en bra film & man hann somna i sin älsklings famn innan kl va 23. 
Men de va livet då & livet ser verkligen inte ut så längre. Vet inte var tiden tar vägen , men just nu har jag varken tid eller lust att dela livet med någon annan.
Har blivit så anti killar de senaste halvåret så de minsta fel dom gör så stör jag ihjäl mig & ser ner på dem. Inte så snällt ja vet. Ibland önskar man bara att man kunde köpa en hund istället bara för sällskapet skull.
Ja hund hade väl varit hur käckt som helst men är ju sällan hemma så de går fet bort.
Efter helgens påträffande av ego/självgoda män så vill jag inte ens se en karl på flera dagar. Tror jag kommer sponant lägga mig ner & spela död isåfall, då kan vi fatta vilka dårar som är efter en. 
// manshaterskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar