onsdag

.68.

De två 30-åringarna & jag.
Helgen var en succé & jag börjar återhämta mig.

På fredagen fick ja lurat med den ena 30-åringen till att vi skulle åka Danmarksbåten & bli skitfulla.
Så blev de inte, de blev utomhusbubbelpool & champagne, middag & drinkar, bowling & ännu mer drinkar, & till sist hiphop/RnB golvet på lounge(s) & inga mer drinkar.
Vet inte varför jag fick sån feeling men jävlar va mina höfter fick liv, måste varit pommesen på burgerson eller drinkarna på star bowling.
Kvällen va lyckad & tackade snällt nej till alla herrar & åkte med damerna hem. Manshaterskan som man är så blir de inte bättre av att dom gör lama försök. Alltid broe's befor hoe's.

Lördagen vaknades upp i mitt sovrum , solen sken & huvudet bankade i otakt.
På med skidbyxorna & raggsockor. Ale invite hade verkligen höjt sig i standard från förra året. 14000 andra & jag gick runt & kollade på snowboardtävlingen, fulls människor & svenska björnstammen.
Sen orkade vi inte längre, vi tog en helkväll på Viiva istället. Som konstigt nog avslutades på ett smockat parklane. Ibland är de lika bra att köra all in två far i rad så man får de ur sig. Så slipper jag känna partykänslorna på ett tag.
Efter 2 redbullvodka & en panpizza senare va de läggdags.


Fick uppleva en annorlunda allahjärtans dag som började med kramar, fortsatte med en som blev dumpad & avslutades med att fira 30-åringen nr 2.

Behöver jag nämna att jag sov som en stock 10 timmar på söndagsnatten? Tydligen räcker inte 4 timmars sömn på en hel helg.

En helt oslagbar helg & snart är de dags igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar